image
Thursday, Dec 1 2022 | Time 04:52 Hrs(IST)
National

کورونا وائرس کے 347 نئے معاملے سامنے آئے

کورونا وائرس کے 347 نئے  معاملے سامنے آئے

نئی دہلی، 25 نومبر (یو این آئی) ملک میں گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران کورونا وائرس کے 347 نئےمعاملے سامنے آنے کے ساتھ ہی متاثرین کی کل تعداد 4,46,70,830 ہو گئی ہے نئے مریضوں سے زیادہ صحت یاب ہونے کی وجہ سے فعال معاملے کم ہو کر 5516 ہو گئے ہیں صحت اور خاندانی بہبود کی مرکزی وزارت نے جمعہ کو کہا کہ صبح 7 بجے تک 219.89 کروڑ سے زیادہ ویکسین دی گئی ہیں۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں 78,454 ویکسین لگائی گئیں۔ اسی عرصے میں، کورونا کے 365 فعال کیسز میں کمی کی وجہ سے، ان کی تعداد 5,516 پر آ گئی ہے اور دارالحکومت دہلی، گجرات اور کرناٹک میں ایک ایک مریض کی موت کی وجہ سے کل مرنے والوں کی تعداد 5,30,604 تک پہنچ گئی ہے۔
وزارت صحت کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اس وبا سے 709 افراد کی رہائی کے بعد ان کی کل تعداد 4,41,34,710 ہو گئی ہے۔
ملک میں صحت یابی کی شرح 98.80 فیصد ہے۔ فعال کیسز کی شرح 0.1 فیصد ہے اور اموات کی شرح 1.19 فیصد پر برقرار ہے۔ ملک کی چار ریاستوں میں، کرناٹک میں سات اور آندھرا پردیش، ہریانہ اور ہماچل پردیش میں ایک ایک کیس میں اضافہ ہوا ہے۔ باقی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں ایکٹیو کیسز میں کمی آئی ہے۔
راجدھانی دہلی میں 79 کی کمی کے ساتھ کورونا پازیٹیو کیسز کی کل تعداد 34 ہوگئی ہے۔ دارالحکومت میں اس وبا سے چھٹکارا پانے والوں کی تعداد بڑھ کر 1980356 ہو گئی ہے اور مرنے والوں کی کل تعداد 26517 ہو گئی ہے۔
مہاراشٹر میں کورونا انفیکشن کے 57 فعال کیسز میں کمی کی وجہ سے ان کی کل تعداد 557 پر آ گئی ہے اور اس بیماری سے چھٹکارا پانے والوں کی تعداد بڑھ کر 79,86,489 ہو گئی ہے۔ ریاست میں مرنے والوں کی تعداد 1,48,404 ہے۔
جنوبی ہندوستان کے تمل ناڈو میں 32 فعال کیسز کم ہو کر 353 ہو گئے ہیں۔ اس عرصے کے دوران 63 افراد کی بازیابی کے بعد اس سے نجات پانے والوں کی مجموعی تعداد 35 لاکھ 55 ہزار 604 ہوگئی ہے۔ ریاست میں مرنے والوں کی تعداد 38,049 پر مستحکم ہے۔
کیرالہ میں 43 فعال کیسوں کی کمی کے ساتھ، ان کی کل تعداد کم ہو کر 1,854 ہو گئی ہے۔ کورونا وبا سے صحت یاب ہونے والوں کی تعداد 67,52,368 ہو گئی ہے اور اسی عرصے کے دوران مرنے والوں کی تعداد 71,485 ہے۔
کرناٹک میں کورونا کے سات فعال کیسوں کے اضافے کے ساتھ ان کی کل تعداد بڑھ کر 1543 ہو گئی ہے۔ ریاست میں مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 40303 ہو گئی ہے۔ اس کے علاوہ آندھرا پردیش میں ایک فعال کیس کے اضافے کے ساتھ ان کی تعداد بڑھ کر 12 ہو گئی ہے اور اس وبا سے آزاد ہونے والوں کی کل تعداد 23,24,302 ہو گئی ہے اور مرنے والوں کی تعداد 14733 ہے۔
جاری
یواین آئی۔ م س

خاص خبریں
بلقیس بانو نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا، 11 مجرموں کی قبل از وقت رہائی کے خلاف درخواست دائر کی

بلقیس بانو نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا، 11 مجرموں کی قبل از وقت رہائی کے خلاف درخواست دائر کی

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) بلقیس بانو نے بدھ کو اپنی عصمت دری اور خاندان کے سات افراد کے قتل کے جرم میں عمر قید کی سزا پانے والے 11 مجرموں کی قبل از وقت رہائی کے خلاف نظر ثانی کی درخواست دائر کرتے ہوئے سپریم کورٹ سے رجوع کیا بلقیس بانو کی وکیل شوبھا گپتا نے کہا کہ انہوں نے سپریم کورٹ میں نظرثانی کی درخواست دائر کی ہے شوبھا نے کہاکہ "ہاں، ہم نے سپریم کورٹ میں نظرثانی کی درخواست دائر کی ہے۔

...مزید دیکھیں
دہلی میں 50 لاکھ جھگی میں رہنے والوں کو پکے گھر ملیں گے: پوری

دہلی میں 50 لاکھ جھگی میں رہنے والوں کو پکے گھر ملیں گے: پوری

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) دہلی میں میونسپل کارپوریشن کے انتخابات کے لیے ووٹنگ سے چار دن قبل آج یہاں مرکز میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) حکومت میں شہری ترقی اور غریبی کے خاتمے کے وزیر ہردیپ پوری نے اعلان کیا کہ 50 لاکھ سے زیادہ مزید کچی آبادیوں(جھگی میں رہنے والوں) کو ان کی جگہ پر پکے گھر دیے جائیں گے مسٹر پوری نے بی جے پی کے مرکزی دفتر میں منعقد ایک پریس کانفرنس میں یہ بھی کہا کہ قومی راجدھانی کی باز آباد کاری سے ایک کروڑ 35 لاکھ سے زیادہ لوگوں کو فائدہ پہنچے گا۔

...مزید دیکھیں
ریئر ایڈمرل گروچرن نے مشرقی بیڑے کی کمان سنبھالی

ریئر ایڈمرل گروچرن نے مشرقی بیڑے کی کمان سنبھالی

وشاکھاپٹنم، 30 نومبر (یو این آئی) ریئر ایڈمرل گروچرن سنگھ نے ریئر ایڈمرل سنجے بھلا سے مشرقی بحریہ کمان (ای این سی) کی سوارڈ آرم، مشرقی بیڑے کی کمان سنبھالی یہاں بحریہ کی ایک ریلیز میں کہا گیا ہے کہ منگل کو نیول ڈاکیارڈ میں منعقدہ ایک شاندار تقریب میں ’ گارڈ آف چینج ‘ پر وگرام منعقد ہوا ریئر ایڈمرل گروچرن سنگھ کو یکم جولائی 1990 کو ہندوستانی بحریہ میں شامل کیا کیا تھا اور وہ گنری اور میزائل وارفیئر کے ماہر ہیں۔

...مزید دیکھیں
فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک: جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر سی بی آئی کے چھاپے

فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک: جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر سی بی آئی کے چھاپے

جموں،30 نومبر (یو این آئی) سینٹرل بیورو آف انوسٹی گیش (سی بی آئی) نے بدھ کے روز جموں وکشمیر کے جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر چھاپے مارے یہ چھاپے فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک کیس کے سلسلے میں مارے گئے ذرائع نے بتایا کہ سینٹرل بیورو آف انوسٹی گیش (سی بی آئی) نے بدھ کے روز فائنانس اکاؤنٹس اسسٹنٹ پیپر لیک کیس کے سلسلے میں جموں وکشمیر کے جموں اور سانبہ اضلاع میں 13 مقامات پر چھاپے مارے۔

...مزید دیکھیں
لوگوں نے عام آدمی پارٹی کو کارپوریشن میں منتخب کرنے کا ارادہ کرلیا: سسودیا

لوگوں نے عام آدمی پارٹی کو کارپوریشن میں منتخب کرنے کا ارادہ کرلیا: سسودیا

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے دعویٰ کیا کہ لوگوں نے رشوت ستانی کو روکنے کے لیے کارپوریشن میں ایک ایماندار عام آدمی پارٹی (اے اے پی) حکومت کو منتخب کرنے کا ارادہ کر لیا ہے۔

...مزید دیکھیں

اپریل تا اکتوبر مالیاتی خسارہ سالانہ تخمینہ کے 45.6 فیصد تک پہنچ گیا

نئی دہلی، 30 نومبر (یو این آئی) ہندوستان کا مالیاتی خسارہ رواں مالی سال کے پہلے سات مہینوں یعنی اپریل سے اکتوبر 2022 کے دوران 7.54 لاکھ کروڑ روپے رہا، جو بجٹ میں تخمینہ لگائے گئے سالانہ تخمینہ کا 45.6 فیصد ہے۔

...مزید دیکھیں
ممتا بنرجی نے زمین پر بیٹھ کر گاؤں والوں کے ساتھ کھانا کھایا

ممتا بنرجی نے زمین پر بیٹھ کر گاؤں والوں کے ساتھ کھانا کھایا

کلکتہ30نومبر(یواین آئی) وزیراعلیٰ ممتا بنرجی نے حسن آباد میں گاؤں والوں کے ساتھ بیٹھ کر کھانا کھا یا اور ان کی شکایتیں سنیں، وزیرا علی کیلئے الگ سے کوئی کھانا تیار نہیں کیاگیا تھاحسن آباد کے کھا پوکور گاؤں کے لوگوں کے ذریعہ بنائے گئے چاول اور سالن کھا کر اپنا لنچ ختم کیا وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی سندربن کے دو روزہ دورے پر ہیں۔

...مزید دیکھیں
image