image
Thursday, Jun 20 2019 | Time 00:20 Hrs(IST)
National

چائے کی گرم چسكيوں کے بعد عدالتی کام کاج عام دنوں کی طرح شروع

چائے کی گرم چسكيوں کے بعد عدالتی کام کاج عام دنوں  کی طرح شروع

نئی دہلی، 15 جنوری (یو این آئی) ’جج پریس کانفرنس‘ تنازعہ کے درمیان سپریم کورٹ کے جج ہمیشہ کی طرح آج صبح ایک بار پھر لاؤنج میں جمع ہوئے اور ساتھ میں چائے اور کافی پی، لیکن اس بار خاص بات یہ رہی کہ اس دوران عدالت کے تمام عملہ کو باہربھیج دیا گیا ۔
کافی کے بعد سپریم کورٹ میں کام کاج معمول دنوں کی طرح شروع ہوا، فرق صرف اتنا رہا کہ آج تقریبا تمام بنچ میں ساڑھے دس بجے کے بجائے 10 بجکر 40 منٹ سے سماعت شروع ہوئی۔
چیف جسٹس دیپک مشرا کی بنچ جیسے ہی بیٹھی، ایڈووکیٹ آر پی لوتھرا نے گزشتہ جمعہ کو چار سینئر ججوں کی طرف سے پریس کانفرنس کے معاملہ کو اٹھایا۔انہوں نے جسٹس مشرا سے ان ججوں کے خلاف کارروائی کرنے کا مطالبہ کیا۔ اگرچہ چیف جسٹس نے اس پر کسی رد عمل کا اظہار نہیں کیا،وہ خاموشی سے سنتے رہے۔
مسٹر لوتھرا وہی وکیل ہیں، جن کی کارروائی عرضداشت (ایم اوپی) سے متعلق پٹیشن کا ذکر چاروں ججوں نے چیف جسٹس کو لکھے خط میں کیا ہے۔قابل غور ہے کہ گزشتہ جمعہ کو جسٹس جستی چیلمیشور، جسٹس مدن بی لوكر، جسٹس کورین جوزف، جسٹس رنجن گوگوئی نے میڈیا سے بات کرکے عدالت کی انتظامیہ پر انتہائی سنگین الزام لگائے تھے۔ ججوں کی یہ پریس کانفرنس جسٹس چیلمیشور کے تغلق روڈ پر واقع رہائش گاہ پر ہوئی تھی۔
انہوں نے کہا تھا’’پریس کانفرنس کو بلانے کا فیصلہ ہمیں مجبوری میں لینا پڑا ہے۔ ملک کی جمہوریت خطرے میں ہے۔ سپریم کورٹ کا انتظامیہ مناسب طریقے سے کام نہیں کر رہا ہے۔ مقدمات کے الاٹمنٹ کو لے کر چیف جسٹس کا رویہ ٹھیک نہیں ہے‘‘۔
آزاد ہندوستان کی تاریخ میں پہلی بارایسا ہوا ہے جس میں سپریم کورٹ کے موجودہ ججوں نے اس طرح پریس کانفرنس کی تھی۔
یو این آئی،اظ 1247

خاص خبریں
'ایک ملک ایک انتخاب' کے معاملے میں کمیٹی تشکیل دی جائے گی: مودی

'ایک ملک ایک انتخاب' کے معاملے میں کمیٹی تشکیل دی جائے گی: مودی

نئی دہلی، 19 جون (یو این آئی) لوک سبھا اور اسمبلیوں کے انتخابات ایک ساتھ کرنے کے موضوع پر تفصیلی مطالعہ کے لئے وزیر اعظم نریندر مودی ایک کمیٹی قائم کریں گے۔

...مزید دیکھیں
کانگریس اور کچھ دیگر اپوزیشن پارٹیاں   وزیر اعظم کی میٹنگ میں شامل نہیں ہوئیں

کانگریس اور کچھ دیگر اپوزیشن پارٹیاں وزیر اعظم کی میٹنگ میں شامل نہیں ہوئیں

نئی دہلی, 19 جون (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی کی صدارت میں آج یہاں منعقدہ مختلف سیاسی جماعتوں کے رہنماؤں کے اجلاس میں اہم اپوزیشن پارٹی کانگریس، ترنمول کانگریس، ترنمول کانگریس ا ور بہوجن سماج پارٹی نے حصہ نہیں لیا۔

...مزید دیکھیں

دہلی میں بھی وزیر اعظم رہائشی اسکیم کا فائدہ ملے گا

نئی دہلی، 19 جون (یو این آئی) دہلی میں وزیر اعظم کی رہائشی اسکیم کا فائدہ اٹھانے کے خواہاں دہلی شہری سکونت بہتری بورڈ اور دہلی ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے رہائشی محکمہ سے رابطہ کر سکتے ہیں۔

...مزید دیکھیں
بنگلہ دیش، جنوبی کوریا کے چینلزہندوستان میں دیکھے جائیں گے

بنگلہ دیش، جنوبی کوریا کے چینلزہندوستان میں دیکھے جائیں گے

نئی دہلی، 19 جون (یو این آئی) ہندوستان میں سرکاری ڈیجیٹل ڈ ٹیلی ویژن پلیٹ فارم فری ڈش پر بنگلہ دیشی چینل بي ٹي وي ورلڈ اور جنوبی کوریا کا چینل کے بی ایس ورلڈ دیکھا جا سکے گا جبکہ ان ممالک میں دوردرشن کا بین الاقوامی چینل ڈی ڈی انڈیا نشر کیا جائے گا۔

...مزید دیکھیں
کمل ناتھ کے خلاف شکایت کا وزارت داخلہ نے نوٹس لیا: 1984

کمل ناتھ کے خلاف شکایت کا وزارت داخلہ نے نوٹس لیا: 1984

چنڈی گڑھ،19جون(یو این آئی) شرومنی اکالی دل (ایس اے ڈی) نے آج دعویٰ کیا کہ 1984 کے سکھ مخالف فسادات میں مدھیہ پردیش کے وزیر اعلیٰ کمل ناتھ کے مبینہ کردارہونے کے سلسلےمیں شکایت کا نوٹس لیتے ہوئے معاملے کو خصوصی تفتیشی ٹیم کے پاس بھیجا ہے اور کانگریس کے رہنما کے خلاف انصاف کی کاروائی شروع ہو گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
بہار میں پانچ طبی ٹیمیں بھیجے گا مرکز

بہار میں پانچ طبی ٹیمیں بھیجے گا مرکز

نئی دہلی، 19 جون (یو این آئی) مرکزی حکومت نے بہار میں دماغی بخار (چمکی بخار یا جاپانی انسیفلائٹس) کے علاج میں مدد کے لئے امراض اطفال کے ماہرین اور نیم طبی عملہ کی پانچ ٹیمیں فوری طورپر مظفر پور بھیجنے کی ہدایت دی ہے۔

...مزید دیکھیں
کانگریس ہیڈکوارٹر میں راہل کا پچاسواں یوم پیدائش منایاگیا

کانگریس ہیڈکوارٹر میں راہل کا پچاسواں یوم پیدائش منایاگیا

نئی دہلی، 19جون (یو این آئی) کانگریس کے صدر راہل گاندھی نے بدھ کو اپنا یوم پیدائش پارٹی کے ہیڈکوارٹر میں کارکنوں کے ساتھ منایا۔

...مزید دیکھیں

اقتصادی طور پر کمزور طبقہ کے تین لاکھ عہدوں کو جلد بھرا جائے گا: رمیش پوکھریا ل نشنک

19 Jun 2019 | 11:23 PM

نئی دہلی، 19 جون (یو این آئی) ترقی انسانی وسائل کے مرکزی وزیر رمیش پوکھریال 'نشنک' نے کہا ہے کہ مرکزی یونیورسٹیوں میں خالی سات ہزار اسامیوں کے علاوہ ملک بھر کی ریاستوں کے كالجوں میں اقتصادی طور پر کمزور طبقہ کے کوٹے کے تحت مخصوص تین لاکھ عہدوں کو جلد ہی بھرا جائے گا۔

وراٹ کا ریکارڈ نہیں توڑ سکے آملہ

19 Jun 2019 | 9:41 PM

برمنگھم، 19 جون (یو این آئی) جنوبی افریقہ کے تجربہ کار بلے باز ہاشم آملہ نے ایک روزہ کرکٹ میں 8 ہزار رن مکمل کئے لیکن وہ 8 ہزار رن پورے کرنے میں ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی کا ریکارڈ نہیں توڑ پائے۔

کرن راؤ کی آٹھ سال بعد بطور ہدایت کار واپسی، فیس بک انڈیاسے ملایا ہاتھ

19 Jun 2019 | 6:24 PM

نئی دہلی،19جون(یو این آئی) پیپلی لائیو اور تارے زمیں پر جیسی فلموں کی فلم ساز کرن راؤ نے آٹھ سال کے بعد بطور ہدایت کار واپسی کرتے ہوئے کہانی سنانے میں موبائل کی اہمیت ظاہر کرنے کے لیے فیس بک انڈیا سے ہاتھ ملایا۔

مرکزی وزیر پٹیل کے بیٹے کو پولس نے ایک دن کے ریمانڈ پر لیا

19 Jun 2019 | 2:59 PM

نرسنگھ پور، 19 جون (یو این آئی) مدھیہ پردیش کے نرسنگھ پور ضلع میں ہوئی گولہ باری کے ایک معاملے میں آج گرفتار کئے گئے مرکزی وزیر پرہلاد پٹیل کے بیٹے پربل کو عدالت نے ایک دن کی پولس ریمانڈ پر بھیج دیا ہے۔

image