image
Sunday, Mar 29 2020 | Time 11:22 Hrs(IST)
  • شمالی کوریا نے بحیرہ جاپان پر دو میزائل داغے
  • بہار کے طلبا،اے پی میں الگ تھلگ مرکز منتقل
  • کورونا سے لڑنے مختلف حکومتوں کو چندرابابو کی اہلیہ کی کمپنی کی رقمی امداد
  • لاک ڈاون۔حیدرآباد میں گھر سے باہر نکلنے والوں کو پولیس کی انوکھی سزا
  • مغربی بنگال کے مزدوروں کی مدد کرنے تلنگانہ کے وہپ کو رکن پارلیمنٹ پرتیمامنڈل کا فون
  • شراب نہ ملنے پر ایک شخص نے پھانسی لے لی!
  • تاریخ میں آج کا دن
  • کشمیر میں کورونا سے ایک اور ہلاکت، متوفین کی تعداد 2 ہوگئی
  • نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس سے پہلی موت
  • ۔275 ہندوستانیوں کی ایران سے دہلی آمد
  • چین : کووڈ -19 کے 477 مریضوں کو اسپتال سے چھٹی
National

مادری زبان آنکھ اوردوسری زبانیں چشمے کی طرح ہیں: وینکیانائیڈو

مادری زبان آنکھ اوردوسری زبانیں چشمے کی طرح ہیں: وینکیانائیڈو

نئی دہلی،21فروری (یو این آئی) مادری زبان کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے نائب صدر جمہوریہ ہند ونکیا نائیڈو نے کہاکہ ہمیں ہرحال میں اپنی لسانی وراثت کاتحفظ کرناچاہیے۔انہوں نے یہ بات عالمی یوم مادری زبان کی مناسبت سے وزارتِ فروغِ انسانی وسائل اوروزارتِ ثقافت کے اشتراک سے یہاں منعقدہ پروگرام کے افتتاحی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔
انہوں نے کہاکہ خصوصابچوں کو ابتدائی تعلیم مادری زبان میں دی جائے،کیوں کہ بچہ مادری زبان کوآسانی سے سمجھ سکتاہے۔ انھوں نے کہاکہ اگرہم اپنی مادری زبانوں کی حفاظت کرتے اورانھیں فروغ دیتے ہیں تو اس سے ہندوستان کے لسانی وتہذیبی تنوع کابھی تحفظ ہوگا۔زبان ایک ایساوسیلہ ہے جولوگوں کوایک ساتھ لاتااور متحدہ سماج کی تشکیل کرتا ہے۔
انھوں نے اس بات پرزوردیاکہ پرائمری اسکولوں میں مادری زبان میں تعلیم کوضروری قرار دیا جائے اورسرکاری ملازمتوں میں مادری زبان جاننے کوبھی لازم قراردیاجائے۔ انھوں نے کہاکہ ملک کی تمام زبانوں کوقومی سطح پر فروغ دیناحکومت کی ذمے داری ہے لیکن ہمیں بھی اپنے گھروں میں، اپنے لوگوں کے درمیان شاعری،افسانہ اورکہانی نویسی کے ذریعے مادری زبان کوفروغ دیناچاہیے۔
نائب صدرجمہوریہ نے مادری زبان اوردیگرزبانوں کاموازنہ کرتے ہوئے کہاکہ مادری زبان آنکھ کی طرح ہے اوردوسری زبانیں چشمے کی مانند ہیں، اگرآنکھ میں بینائی نہیں ہوگی، توچشمے کاکوئی فائدہ نہیں ہے۔ انھوں نے یہ بھی کہاکہ مادری زبان کے تحفظ کو ایک مذہبی فریضہ سمجھناچاہیے اوراسے ایک تحریک اورمشن کے طورپر فروغ دیناچاہیے۔
جاری۔ یو این آئی۔ ع ا۔

خاص خبریں
۔275 ہندوستانیوں کی ایران سے دہلی آمد

۔275 ہندوستانیوں کی ایران سے دہلی آمد

نئی دہلی 29 مارچ (ےو اےن آئی) عالمی وبا کورونا وائرس سے متاثر ایران سے 275 ہندوستانی عقیدتمندوں اور اسٹوڈنٹس کا چھٹا جتھا اتوار کو دہلی پہنچا۔

...مزید دیکھیں
چین : کووڈ -19 کے 477 مریضوں کو اسپتال سے چھٹی

چین : کووڈ -19 کے 477 مریضوں کو اسپتال سے چھٹی

بیجنگ، 29 مارچ (ژنہوا) چین میں کورونا وائرس (کووڈ -19) سے متاثر 477 مریضوں کواسپتال سے ہفتہ کو چھٹی دے دی گئی۔

...مزید دیکھیں
امریکہ میں کووڈ -19 سے ہلاکتوں کی تعداد 2000 کے پار پہنچی

امریکہ میں کووڈ -19 سے ہلاکتوں کی تعداد 2000 کے پار پہنچی

واشنگٹن ،29 مارچ (ےو اےن آئی) امریکہ میں کورونا وائرس (کووڈ -19) کی وجہ سے مرنے والوں کی تعداد 2000 کے پار پہنچ گئی ہے، جبکہ متاثرین کی تعداد ایک لاکھ 21ہزار سے زیادہ ہو گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
سعودی عرب : سفر، ملازمین کوکام کی جگہ پر آنے پر عائدپابندی کی مدت میں اضافہ

سعودی عرب : سفر، ملازمین کوکام کی جگہ پر آنے پر عائدپابندی کی مدت میں اضافہ

ریاض، 29 مارچ (اسپوتنک) سعودی عرب نے کووڈ -19 کے پھیلاو¿ کو روکنے کے لئے ملازمین کے کام کی جگہ پر آنے پر عائد عارضی پابندی کی مدت بڑھادی ہے اور ساتھ ہی بین الاقوامی اور گھریلو سفر پر عائد پابندی کی حدمیں بھی اضافہ کر دیا ہے۔

...مزید دیکھیں
نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس سے پہلی موت

نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس سے پہلی موت

ویلنگٹن، 29 مارچ (ژنہوا) نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس (کووڈ -19) سے ایک بزرگ خاتون کی موت ہونے کے ساتھ ہی ملک میں اس وبا سے موت کا پہلا معاملہ سامنے آیا ہے۔

...مزید دیکھیں
’پوپ فرانسس کورونا وائرس سے متاثرنہیں ہیں‘

’پوپ فرانسس کورونا وائرس سے متاثرنہیں ہیں‘

روم، 29 مارچ (ےو اےن آئی) عیسائیوں کے مذہبی پیشوا پوپ فرانسس کورونا وائرس (کووڈ -19) ٹسٹ میں نگےٹو پائے گئے ہیں جبکہ ویٹیکن سٹی میں چھ افراد میں اسکے اثرات پائے جانے کی تصدیق ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
امریکہ : نیویارک سمیت چار ریاستوں کے لئے سفر ی ایڈوائزری

امریکہ : نیویارک سمیت چار ریاستوں کے لئے سفر ی ایڈوائزری

واشنگٹن، 29 مارچ ( یواین آئی) امریکہ کے صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ کووڈ -19کے پھیلاو¿ کے درمیان ملک میں قرنطینہ نہیں لگایا جائے گا، بلکہ نیویارک، نیو جرسی اور کنیکٹیکٹ کے لئے سفری ایڈوائزری جاری کی جائے گی۔

...مزید دیکھیں
بی سی سی آئی کی  کورونا کے خلاف  51 کروڑ کی مدد

بی سی سی آئی کی کورونا کے خلاف 51 کروڑ کی مدد

28 Mar 2020 | 11:09 PM

نئی دہلی، 28 مارچ (یو این آئی ) ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) نے عالمی وبا بن چکے خطرناک کورونا وائرس كووڈ -19 سے لڑنے کے لئے وزیر اعظم ریلیف فنڈ میں 51 کروڑ روپے کی مدد دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

نغمہ نگار نہیں گلوکار بننے کے خواہشمند تھے آنند بخشی

29 Mar 2020 | 9:07 AM

ممبئی، 29 مارچ (یواین آئی) اپنے سدا بہار نغموں سے سامعین کو دیوانہ بنانے والے بالي ووڈ کے مشہور نغمہ نگار آنند بخشی نے تقریبا چار دہائیوں تک سامعین کواپنا دیوانہ بنائے رکھا لیکن بہت کم لوگوں کو معلوم ہوگا کہ وہ نغمہ نگار نہیں بلکہ گلوکار بننا چاہتے تھے۔

کشمیر میں کورونا سے ایک اور ہلاکت، متوفین کی تعداد 2 ہوگئی

29 Mar 2020 | 10:05 AM

سری نگر، 29 مارچ (یو این آئی) وادی کشمیر میں شمالی ضلع بارہمولہ کے ٹنگمرگ علاقے سے تعلق رکھنے والے ایک 62 سالہ شخص کی کورونا وائرس کے باعث موت واقع ہوئی ہے جس کے بعد وادی میں اس عالمی وبا کی وجہ سے جاں بحق ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر 2 ہوگئی ہے۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image