image
Wednesday, May 27 2020 | Time 15:02 Hrs(IST)
  • کورونا وائرس کے نئے کیسز میں کمی، تقریباً چار ہزار افراد صحتیاب
  • دہلی میں کورونا متاثرین کی تعداد کی تعداد 15 ہزار کے پار
  • جونپور:16افراد کی جانچ رپورٹ مثبت
  • سوشل میڈیا پر 28 مئی کو کانگریس کی’اسپیک اَپ انڈیا‘مہم
  • سینئر آئی آر ایس آفیسر کی خودکشی
  • کشمیر: دو الگ الگ حادثوں میں دو کی موت، ایک زخمی
  • ماہر صحت نے راہل سے کہا’کورونا2021 تک جانے والا نہیں‘
  • فرخ آباد: سڑک حادثے میں باپ۔بیٹے کی موت، بیوی زخمی
  • بھوپال میں کورونا متاثرین کی تعداد 1376 ہوئی
  • مہوبہ:22کروڑ کے شفاف پانی کے پروجکٹ کا آغاز
  • کیجریوال نے نہرو کی برسی پر خراج عقیدت پیش کیا
  • تلگودیشم کے دفتر کو کوویڈ نوٹس
National

ملک میں کورونا متاثرین کی تعداد 2069 ہوئی، 53 کی موت

ملک میں کورونا متاثرین کی تعداد 2069 ہوئی، 53 کی موت

نئی دہلی، 2 اپریل (یو این آئی) ملک میں کوروناوائرس ’كووڈ -19‘ سے متاثرین کی تعداد گزشتہ تین دنوں کے دوران تیزی سے بڑھ رہی ہے اور اس سے متاثرہونے والوں کی تعداد آج دو ہزار کے پار پہنچ گئی اور اس کی زد میں آکر اب تک 53 لوگوں کی موت ہو چکی ہے۔
دارالحکومت کے نظام الدین واقع مركزمیں تبلیغی جماعت میں شامل لوگوں میں انفیکشن کے کیس تیزی سے بڑھے ہیں۔ وہاں کے 108 متاثرین کے معاملے صرف دہلی میں سامنے آنے سے اس وبا سے متاثرین کے تعداد بڑھ 219 تک پہنچ گئی ہے۔
وزارت صحت کی جانب سے جمعرات کی رات جاری اعداد و شمار کے مطابق کوروناوائرس متاثرہ 156 لوگ صحت مند ہو چکے ہیں۔ وزارت صحت کے ترجمان لو اگروال نے بتایا کہ ملک کے مختلف ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں جہاں پر بھی کوروناوائرس کے پازیٹیو معاملے پائے گئے ہیں، وہاں کی ریاستی حکومتوں کو ہدایات دی گئی ہیں کہ جہاں بھی ایسے معاملے دیکھے گئےہیں وہاں سخت انکوائری مہم چلا کر ممکنہ معاملات کی ٹریسنگ کی جائے اور ضرورت ہو تو مشتبہ افراد کو كوارٹین کیا جائے یا اسپتال میں رکھا جائے۔
اس دوران دہلی میں نظام الدین واقع مركز سے نکالے گئے لوگوں میں سے 108 کوروناوائرس سے متاثر پائے گئے ہیں اور ان میں دو لوگوں کی موت ہوئی ہے۔
وزیر اعلی اروند کیجریوال کے مطابق دارالحکومت میں کورونا کے 219 معاملے سامنے آئے ہیں جن میں 108 مركز کے ہیں۔ کوروناوائرس سے متاثر چار لوگوں کی موت ہوئی ہیں جن میں سے دو مركجزسے وابستہ رہے ہیں۔
مسٹر کیجریوال نے کہا کہ فی الحال 208 متاثرہ اسپتالوں میں داخل ہیں۔ ان میں سے ایک گزشتہ کئی دنوں سے وینٹیلیٹر اور پانچ آکسیجن پر ہیں اور 202 کی حالت مستحکم ہے۔ دہلی میں 31307 لوگ خود كوارٹین میں ہیں۔ دہلی میں چھ افراد ٹھیک ہوئے ہیں ان میں سے ایک سنگاپور سے آیا تھا جو واپس چلا گیا ہے۔
جاری۔یو این آئی۔ این یو۔

خاص خبریں
ملک میں دوسرے دن بھی کورونا کے معاملوں میں کمی، متاثرین کی تعداد 1.50 لاکھ سے تجاوز

ملک میں دوسرے دن بھی کورونا کے معاملوں میں کمی، متاثرین کی تعداد 1.50 لاکھ سے تجاوز

نئی دہلی، 27 مئی (یو این آئی) ملک میں گزشتہ دو دنوں کے دوران کورونا انفیکشن کے نئے معاملوں میں جزوی کمی آئی اور تقریباً 4000 لوگوں کے صحت مند ہونے سے جہاں تھوڑی راحت ملی ہے، وہیں گزشتہ 24 گھنٹے میں انفیکشن کے 6387 نئے کیس سامنے آنے سے ملک میں اس سے متاثر ہونے والے لوگوں کی تعداد 1.50 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے۔

...مزید دیکھیں
سوشل میڈیا پر 28 مئی کو کانگریس کی’اسپیک اَپ انڈیا‘مہم

سوشل میڈیا پر 28 مئی کو کانگریس کی’اسپیک اَپ انڈیا‘مہم

نئی دہلی 27 مئی(یو این آئی)کانگریس نے کہا ہے کہ حکومت لاک ڈاؤن سے متاثرہ افراد کو راحت دینے کی اس کی بات پر توجہ نہیں دے رہی ہے اس لئے پارٹی نے جمعرات کو عوام کی آوازحکومت تک پہنچانے کے لئے’اسپیک اَپ انڈیا‘مہم شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے جس میں 50لاکھ سے زیادہ کانگریس کارکنان شریک ہوں گے۔

...مزید دیکھیں
دہلی میں  کورونا متاثرین کی تعداد  کی تعداد 15 ہزار کے پار

دہلی میں کورونا متاثرین کی تعداد کی تعداد 15 ہزار کے پار

نئی دہلی، 27 مئی (یو این آئی) دارالحکومت میں عالمی وبا کووڈ۔

...مزید دیکھیں
مودی نے نہرو کو خراج عقیدت پیش کیا

مودی نے نہرو کو خراج عقیدت پیش کیا

نئی دہلی،27 مئی(یواین آئی)وزیراعظم نریندرمودی نے ملک کے پہلے وزیراعظم جواہر لال نہرو کی برسی کے موقع پر بدھ کو انہیں خراج عقیدت پیش کیا۔

...مزید دیکھیں
لاک ڈاؤن کے دوران گھریلو تشدد کے خلاف ٹویٹر پر مہم

لاک ڈاؤن کے دوران گھریلو تشدد کے خلاف ٹویٹر پر مہم

نئی دہلی، 27 مئی (یو این آئی) ملک میں کوروناوبا کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے کئے گئے لاک ڈاؤن کے دوران گھریلو تشدد کے واقعات میں بے تحاشہ اضافہ کے خلاف جمعرات سے ٹویٹر پر ایک مہم شروع کی جا رہی ہے۔

...مزید دیکھیں
ماہر صحت نے راہل سے کہا’کورونا2021 تک جانے والا نہیں‘

ماہر صحت نے راہل سے کہا’کورونا2021 تک جانے والا نہیں‘

نئی دہلی، 27 مئی (یو این آئی) ماہر صحت کا خیال ہے کہ وبا کے دور میں داخل ہو رہی دنیا سے کورونا2021 تک جانے والا نہیں ہے اور لاک ڈاؤن صرف اس کا پھیلاؤ روکتا ہے جس میں آہستہ آہستہ نرمی کرکے ٹیسٹنگ بڑھانے اور اس کی دوا بننے تک لوگوں کو محفوظ رکھنے کی ضرورت ہے۔

...مزید دیکھیں
دنیا میں کوروناسے مرنے والوں کی تعداد ساڑھے تین لاکھ سے تجاوز

دنیا میں کوروناسے مرنے والوں کی تعداد ساڑھے تین لاکھ سے تجاوز

بیجنگ / جنیوا / نئی دہلی، 27 مئی (یو این آئی) دنیا بھر میں عالمی وبا کوروناوائرس (كووڈ 19) سے مرنے والے لوگوں کی تعداد ساڑھے تین لاکھ سے تجاوز کرگئی ہے، جبکہ متاثرین کی تعداد 55.88 لاکھ تک پہنچ گئی ہے۔

...مزید دیکھیں

کورونا وائرس کے نئے کیسز میں کمی، تقریباً چار ہزار افراد صحتیاب

27 May 2020 | 2:59 PM

نئی دہلی، 27 مئی (یو این آئی) ملک میں مسلسل دو دنوں سے وائرس کے نئے کیسز میں جزوی طور پر کمی اور گذشتہ 24 گھنٹے میں 3935 افراد کے صحتیاب ہونے سے جہاں تھوڑی راحت ملی ہے، وہیں پچھلے 24 گھنٹے میں وائرس کے 6387 نئے کیسزسامنے آنے کے بعد ملک میں کورونا متاثرین کی تعداد ڈیڑھ لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے۔

خاکی وردی میں ملک کی خدمت کر رہی ہیں فٹبالر اندومتی

26 May 2020 | 8:15 PM

چنئی، 26 مئی (یو این آئی) ہندوستان کی قومی خاتون فٹ بال ٹیم کی سینئر مڈفیلڈر اندومتی كتھریسن کورونا وائرس 'كووڈ -19' وبا کے دوران تامل ناڈو پولیس کی روایتی خاکی وردی پہنے چنئی کے انا شہر کی سڑکوں پر 'ملک کے لیے کھیلتی' نظر آ رہی ہیں۔

بھائی بھائی  گانا ریلیز  سلمان نے مداحوں کو دی عیدی

بھائی بھائی گانا ریلیز سلمان نے مداحوں کو دی عیدی

26 May 2020 | 5:12 PM

ممبئی، 26 مئی (یو این آئی) بالی ووڈ کے دبنگ اسٹار سلمان خان نے بھائی بھائی گانا ریلیز کرکے اپنے مداحوں کو عید کا تحفہ دیاہے۔سلمان خان گزشتہ کئی برسوں سے اپنے فینس کو عید کے موقع پر نیا سرپرائز دیتے رہے ہیں۔ اس سال بھی انہوں نے اپنی فلم رادھے کی ریلز ہونے کا اعلان کیا تھا۔ لاک ڈاؤن کی وجہ سے اس فلم کی شوٹنگ پوری نہیں ہوسکی۔

9اولمپک کوٹہ کے ساتھ ہندوستان کا بہترین کارکردگی

11 Mar 2020 | 7:15 PM

عمان،11مارچ(یواین آئی)عالمی چیمپین شپ میں کانسے کاتمغے جیتنے والے منیش کوشک (63کلوگرام)کے بدھ کو ایشیا/اوسنیا اولمپک کوالیفائر مکے بازی ٹورنامنٹ میں اولمپک کوٹہ لینےکے ساتھ ہی ہندوستان نے اس سال ہونے والے ٹوکیو اولمپک کےلئے نو کوٹہ حاصل کرکے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

image