image
Friday, Apr 23 2021 | Time 10:56 Hrs(IST)
  • ویرار اسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں آتشزدگی کے نتیجے میں 13 کورونا مریض ہلاک
  • ناسک، ویرار اسپتالوں جیسے واقعات افسوسناک: پوار
  • الور میں آکسیجن پلانٹ کی سکیورٹی میں اضافہ
  • مراٹھواڑہ میں کورونا کے 7800 نئے کیس ، 166 کی موت
  • لیبیا میں کشتی ڈوبنے سے 130 پناہ گزینوں کی موت کا خدشہ
  • پالگھر کے اسپتال میں آگ لگنے سے 13 کورونا مریضوں کی موت
  • مہا راشٹر کے پالگھر میں اسپتال میں لگی آگ سے 13کووڈ مریض ہلاک
  • 24 اپریل کی اشاعت کے لئے
  • صبح بخیر
Others

پڈوچیری میں ساتویں بار صدر راج

پڈوچیری میں ساتویں بار صدر راج

پڈوچیری، 25 فروری (یو این آئی) مرکزکے زیر انتظام ریاست پڈوچیری میں 30 برسوں کے وقفے کے بعد ساتویں بار جمعرات کو صدر راج نافذ کردیا گیا۔
کانگریس کے پانچ ممبران اسمبلی کے استعفیٰ اور ایک ایم ایل اے کی نااہلی کے بعد ، ریاست میں وی نارائن سامی کی حکومت اقلیت میں آگئی تھی اور 22 فروری کو پیش کیے گئے اعتماد ووٹ میں شکست کے سبب ان کی حکومت پہلے ہی گر چکی تھی۔
اہم بات یہ ہے کہ اسمبلی میں اعتماد کے ووٹ حاصل کرنے میں ناکامی کے بعد وزیر اعلی وی نارائن سامی نے پیر کو استعفیٰ دے دیا۔
مرکزی کابینہ نے بدھ کو پڈوچیری میں صدر راج نافذ کرنے کی سفارش لیفٹیننٹ گورنر ٹی سندراراجن کی طرف سے اس موضوع پر بھیجی گئی ایک رپورٹ پر کی۔
جمعرات کو مرکزی وزارت داخلہ نے مطلع کیا کہ پڈوچیری میں صدر کا راج نافذ کیا گیا ہے۔
صدر رام ناتھ کووند کے دستخط کے ساتھ اس نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے ، "میں اس بات سے مطمئن ہوں کہ پڈوچیری میں اس طرح کی صورتحال پیدا ہوگئی ہے کہ مرکزی حکومت یونین ٹیریٹری ایکٹ ، 1963 (1963 کی 20 ویں دفعہ) کے تحت انتظامیہ کو وہاں نہیں چلایا کیا جاسکتا ہے۔
اس میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ مرکزی خطے کی قانون ساز اسمبلی کو بھی معطل کردیا گیا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ ریاست میں پہلی بار 18 ستمبر 1968 کو ، پہلی بار صدر راج 180 دن کے لئے نافذ کیا گیا تھا جو 17 مارچ 1969 تک جاری رہا۔ اس کے بعد ، 3 جنوری 1974 سے 62 دن تک 6 مارچ 1974 تک ، 28 مارچ 1974 سے تین سال 96 دنوں کے لئے 2 جولائی 1977 تک ، 12 نومبر 1978 سے 16 جنوری 1980 (ایک سال 65 دن) ، 24 جون 1983 سے 16 صدر کی حکمرانی مارچ 1985 (ایک سال اور 265 دن) اور 4 مارچ 1991 سے 3 جولائی 1991 (121 دن کے لئے) تک نافذ کیا گیا تھا۔
یو این آئی۔ ع ا۔

خاص خبریں
پالگھر کے اسپتال میں آگ لگنے سے 13 کورونا مریضوں کی موت

پالگھر کے اسپتال میں آگ لگنے سے 13 کورونا مریضوں کی موت

پالگھر، 23 اپریل (یو این آئی) مہاراشٹر میں پالگھر کے ویرار کے ایک اسپتال میں جمعہ کی صبح آگ لگ جانے سے 13 کورونا مریضوں کی موت ہوگئی۔

...مزید دیکھیں
ناسک، ویرار اسپتالوں جیسے واقعات افسوسناک: پوار

ناسک، ویرار اسپتالوں جیسے واقعات افسوسناک: پوار

اورنگ آباد/ ممبئی، 23 اپریل (یو این آئی) مہاراشٹر کے نائب وزیراعلی اجیت پوار نے جمعہ کو کہا کہ اسپتالوں کی حفاظت کے لئے رہنما ہدایات جاری کئےجانے کے باوجود ریاست کے ناسک اور ویرار جیسے واقعات کافی افسوسناک ہیں۔

...مزید دیکھیں
مراٹھواڑہ میں کورونا کے 7800 نئے کیس ، 166 کی موت

مراٹھواڑہ میں کورونا کے 7800 نئے کیس ، 166 کی موت

اورنگ آباد، 23اپریل (یو این آئی) گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ، مہاراشٹر کے مراٹھواڑہ خطے میں کووڈ 19 کے 7800 نئے کیس رپورٹ ہوئے اور 166 مریضوں کی موت ہوئی ہے۔

...مزید دیکھیں
لیبیا میں کشتی ڈوبنے سے 130 پناہ گزینوں کی موت کا خدشہ

لیبیا میں کشتی ڈوبنے سے 130 پناہ گزینوں کی موت کا خدشہ

طرابلس، 23 اپریل (یو این آئی) لیبیا میں بحیرہ روم کے ساحل پر ایک کشتی ڈوب جانے سے اس میں سوار تقریباً 130 پناہ گزینوں کے موت کا خدشہ ہے۔

...مزید دیکھیں
وزیراعظم نے آکسیجن کی سپلائی اور دستیابی کے بارے میں ایک اعلیٰ سطح کی میٹنگ منعقد کی

وزیراعظم نے آکسیجن کی سپلائی اور دستیابی کے بارے میں ایک اعلیٰ سطح کی میٹنگ منعقد کی

نئی دہلی،22 اپریل (یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے پورے ملک میں آکسیجن کی سپلائی کا جائزہ لینے اور اس کی دستیابی میں اضافے کے طور طریقوں کا جائزہ لینے کےلیے ایک اعلیٰ سطح کی میٹنگ کی۔

...مزید دیکھیں
الیکشن  کمیشن نے مغربی بنگال میں روڈ شو ، پد یاترا اور گاڑیوں کی ریلیوں پر  پابندی  عائد کردی

الیکشن کمیشن نے مغربی بنگال میں روڈ شو ، پد یاترا اور گاڑیوں کی ریلیوں پر پابندی عائد کردی

نئی دہلی ، 22 اپریل (یواین آئی) کورونا وائرس انفیکشن کے بڑھتے ہوئے معاملوں کے پیش نظر الیکشن کمیشن نے جمعرات کی شام 7 بجے سے مغربی بنگال میں روڈ شو ، پدیاتراؤں ، سائیکل اور گاڑیوں کی ریلیوں پر پابندی عائد کردی ہے۔

...مزید دیکھیں
وزیر اعظم مودی کی ریاستوں کو آکسیجن کی بلا تعطل فراہمی کی ہدایات

وزیر اعظم مودی کی ریاستوں کو آکسیجن کی بلا تعطل فراہمی کی ہدایات

نئی دہلی، 22 اپریل ( یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ تمام ریاستوں اور مرکز کے زیر کنٹرول علاقوں کو میڈیکل آکسیجن کی بغیر کسی رکاوٹ اور بلاتعطل فراہمی کو یقینی بنایاجاناچاہئے اور اس کے لئے جوابدہی کو طے کرنے کی ضرورت ہے۔

...مزید دیکھیں
نک جونس کو  مس کررہی ہیں پرینکا چوپڑا

نک جونس کو مس کررہی ہیں پرینکا چوپڑا

22 Apr 2021 | 3:06 PM

ممبئی ، 22 اپریل (یو این آئی) بالی ووڈ اداکارہ پرینکا چوپڑا ان دنوں اپنے شوہر اور امریکی پاپ گلوکار نک جونس کو بہت مس کررہی ہیں پرینکا چوپڑا ان دنوں اپنے آنے والے پروجیکٹ کی شوٹنگ کے لئے لندن میں ہیں اور نک جونس سنگنگ ریئلٹی شو ’دی وائس‘ کی میزبانی کے لئے امریکہ گئے ہوئے ہیں  پرینکا اپنے شوہر کو بہت یاد کررہی ہیں۔انہوں نے اپنے انسٹاگرام پر ایک پوسٹ شیئر کیا ہے۔ جس میں انہوں نے اپنے پیار کا اظہار کرتے ہوئے بتایا ہے کہ وہ نِک جونس کومس کررہی ہیں۔

image