image
Saturday, Jun 10 2023 | Time 10:48 Hrs(IST)
National

نین جیوتی سیکیا نئے 'ماسٹر شیف انڈیا بن گئے

نئی دہلی، یکم اپریل (یو این آئی) آسام کے نین جیوتی سیکیا کو کلینری ریئلٹی شو 'ماسٹر شیف انڈیا کا فاتح قرار دیا گیا ہے۔
یہ شو 13 ہفتوں تک چلا۔ ماسٹر شیف انڈیا کے گرینڈ فائنل میں شیف رنویر برار، وکاس کھنہ اور گریما اروڑہ بطور ججز کے ساتھ تجربہ کار شیف سنجیو کپور شامل تھے۔ بفس 'سگنیچر تھری کورس میل چیلنج میں تین فائنلسٹ کا فیصلہ کرتے ہیں۔ شیف نین جیوتی کو سونی کی جانب سے 25 لاکھ روپے کا چیک اور پروقار ٹرافی اور گولڈن شیف کوٹ آف دی فائنل ایوارڈ 'ماسٹر شیف انڈیا پیش کیا گیا۔
آسام کے سنتا سرما کو پہلا رنر اپ اور مہاراشٹر سے سوورنا بگول کو سیکنڈ رنر اپ قرار دیا گیا، ہر ایک کو بالترتیب 5 لاکھ روپے کا چیک دیا گیا۔ فاتح اور دو رنر اپ کو امول کے منیجنگ ڈائریکٹر جین مہتا سے بھی تمغے ملے۔ شو کی تاریخ میں پہلی بار شیف وکاس کھنہ آسام کے چھوٹے سے قصبے تنسوکیا سے نین جیوتی کو آڈیشن راؤنڈ میں لے کر آئے۔ نین جیوتی آڈیشن راؤنڈ سے ماسٹر شیف کچن میں ایک اسٹار تھیں جب اس نے شیف کو اپنی دستخطی میٹھی 'چوکس او کراکلین پیش کی۔
ماسٹر شیف انڈیا کی فاتح نین جیوتی نے کہا، "میرا ایک سادہ سا خواب تھا اور وہ ماسٹر شیف بننا تھا لیکن اب مجھے لگتا ہے کہ زندگی میں میرے تمام مقاصد پورے ہو گئے ہیں۔ میں نہ صرف ماسٹر شیف پر گیا، بلکہ مجھے ایپرن بھی ملا اور کھانے کا یہ شدید مقابلہ جیتنا غیر حقیقی محسوس ہوتا ہے! مجھے اپنے شکوک و شبہات تھے، لیکن تینوں ججوں نے ہمیں بہت حوصلہ دیا۔
اس نے کہا، ’’سب سے بڑی بات یہ ہے کہ میرے والد سب سے زیادہ خوش ہیں۔ پہلے وہ اس کے خلاف تھے۔ اس پلیٹ فارم نے ہمیں جو مواقع فراہم کیے ہیں وہ ناقابل تصور ہیں۔ انڈسٹری کے بہترین باورچیوں کے ذریعہ رہنمائی کی جا رہی ہے۔ ایک پیشہ ور باورچی خانے اور اجزاء کے ساتھ جو میں نے پہلے کبھی نہیں دیکھا تھا، میں نے بہت کچھ سیکھا ہے۔"
یواین آئی، م ش

خاص خبریں
جنوبی صومالیہ میں دھماکے سے 25 بچوں کی موت

جنوبی صومالیہ میں دھماکے سے 25 بچوں کی موت

موغادیشو، 10 جون (یو این آئی) صومالیہ کے قوريولي قصبے کے قریب کھیل کے میدان میں جمعہ کو ایک بارودی مواد کے دھماکے سے کم از کم 25 بچوں کی موت اور متعدد زخمی ہوگئے۔

...مزید دیکھیں
مالی میں حملہ،  اقوام متحدہ  کا امن  فوجی  ہلاک

مالی میں حملہ، اقوام متحدہ کا امن فوجی ہلاک

بماکو، 10 جون (یو این آئی) مغربی افریقی ملک مالی میں ایک حملے میں اقوام متحدہ کے کثیر جہتی مربوط استحکام مشن (منوسما ) کا ایک امن فوجی ہلاک اور سات دیگر شدید زخمی ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
فلسطین کے صدر محمود عباس کا اگلے ہفتے چین کا سرکاری دورہ

فلسطین کے صدر محمود عباس کا اگلے ہفتے چین کا سرکاری دورہ

بیجنگ، 10 جون (یواین آئی) فلسطینی صدر محمود عباس اگلے ہفتے چین کا سرکاری دورہ کریں گے۔

...مزید دیکھیں
صدر مرمو نے سربیا کے دورے کے دوران دفاع، فوجی ٹیکنالوجی تعاون، فارما پر تبادلہ خیال کیا

صدر مرمو نے سربیا کے دورے کے دوران دفاع، فوجی ٹیکنالوجی تعاون، فارما پر تبادلہ خیال کیا

نئی دہلی، 9 جون (یو این آئی) صدر دروپدی مرمو نے سربیا کے صدر الیگزینڈر ووکیچ کے ساتھ دو طرفہ بات چیت کے دوران دیگر چیزوں کے ساتھ ساتھ دفاع اور فوجی تکنیکی تعاون، دواسازی، زراعت، صنعتی تعاون، انفارمیشن ٹیکنالوجی اور فلم پروڈکشن جیسے شعبوں میں ممکنہ باہمی مصروفیات پر تبادلہ خیال کیا در مرمو صدر الیگزینڈر ووکیچ کی دعوت پر 7 سے 9 جون تک سربیا میں ہیں۔

...مزید دیکھیں
امت شاہ نے اعلیٰ سطحی میٹنگ میں امرناتھ یاترا کی تیاریوں کا جائزہ لیا

امت شاہ نے اعلیٰ سطحی میٹنگ میں امرناتھ یاترا کی تیاریوں کا جائزہ لیا

نئی دہلی،9جون (یو این آئی) مرکزی وزیر داخلہ اور تعاون کے وزیر امت شاہ نے آج نئی دہلی میں ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ میں امرناتھ یاترا کی تیاریوں کا جائزہ لیا میٹنگ میں جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر  منوج سنہا، مرکزی داخلہ سکریٹری، انٹیلی جنس بیورو کے ڈائریکٹر، بارڈر سیکورٹی فورس اور سینٹرل ریزرو پولیس فورس کے ڈائریکٹر جنرل، بارڈر روڈ آرگنائزیشن کے ڈائریکٹر جنرل، جموں و کشمیر کے چیف سکریٹری ، فوج، مرکزی حکومت اور جموں و کشمیر انتظامیہ کے دیگر سینئر افسران نے شرکت کی۔

...مزید دیکھیں
ملک مودی کے ذریعہ چین کوکلین چٹ  دینے کی بھاری قیمت چکا رہا ہے : کھڑگے

ملک مودی کے ذریعہ چین کوکلین چٹ دینے کی بھاری قیمت چکا رہا ہے : کھڑگے

نئی دہلی، 9 جون (یو این آئی) کانگریس کے صدر ملکارجن کھڑگے نے جمعہ کے روز کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی طرف سے چین کو دی گئی کلین چٹ سے ملک بھاری قیمت چکا رہا ہے مسٹر کھڑگے نے اپنے ٹویٹ میں کہا، "ایل اے سی (اب اتراکھنڈ میں) پر چینی فوج کے ذریعہ تعمیراتی کام کی جرات ہماری علاقائی سالمیت کو متاثر کر رہی ہے انہوں نے کہا کہ مودی کی طرف سے چین کو دی گئی 'کلین چٹ' کی ملک بھاری قیمت چکا رہا ہے۔

...مزید دیکھیں
پہلوانوں کے خلاف دائر معاملے پر سماعت سات جولائی تک کے لئے ملتوی

پہلوانوں کے خلاف دائر معاملے پر سماعت سات جولائی تک کے لئے ملتوی

نئی دہلی،9جون (یو این آئی) دہلی کی ایک عدالت نے ریسلنگ فیڈریشن آف انڈیا(ڈبلیو ایف آئی) کے صدر اور بھاتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) رکن پارلیمنٹ برج بھوشن شرن سنگھ پر مبینہ طور پر چھوٹے الزام لگانے اور نازیبا زبان کا استعمال کے سلسلے میں ایف آئی درج کرنے کے معاملے میں پہلوانوں کے خلاف دائر معاملے میں دہلی پولیس کی طرف سے کاروائی رپورٹ پیش کرنے کے بعد سماعت سات جولائی تک کے لئے جمعہ کو ملتوی کر دی۔

...مزید دیکھیں
قدرت ایم ایف حسین کو برش و رنگوں کے ذریعے شاہکار تراشنے کا فن عطا کیا تھا

قدرت ایم ایف حسین کو برش و رنگوں کے ذریعے شاہکار تراشنے کا فن عطا کیا تھا

09 Jun 2023 | 7:02 PM

ممبئی، 9جون (یو این آئی) دنیا میں بہت کم ایسی ہستیاں پیدا ہوتی ہیں جنہوں نے زندگی میں توبے پناہ شہرت حاصل کی ہو ، مرنے کے بعد بھی برسوں تک لوگ انہیں بھولا نہیں پائے ہوں۔17 ستمبر 1915 میں ہندستان کے ایک چھوٹے سے علاقے میں پیدا ہونے والے عظیم مصور مقبول فدا حسین بھی ان شخصیات میں سے ایک تھے ۔

شاہ کی سرسا آمد پر ہریانہ سرپنچ ایسوسی ایشن احتجاج کرے گی

08 Jun 2023 | 8:50 PM

سرسا، 08 جون (یو این آئی) ہریانہ سرپنچ ایسوسی ایشن بھارتیہ جنتا پارٹی کے سینئر لیڈر اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کے 18 جون کو سرسا کے مجوزہ دورے کی سخت مخالفت کرے گی۔

...مزید دیکھیں
image