image
Sunday, Mar 7 2021 | Time 17:14 Hrs(IST)
  • ڈی ایم کے کے ساتھ سیٹ شیئرنگ پر تبادلہ خیال : نارا ئن سامی
  • ممتا بنرجی نے عوام کے اعتماد کو توڑا ہے۔سونار بنگلہ کا خواب ہم پورا کریں گے:مودی
  • ڈی ایم آر سی ریڈ لائن کے 12 اسٹیشنوں پر تجدید کاری کا کام پورا
  • آئی پی ایل نو اپریل سے شروع ہوگا، چھ شہروں میں کھیلا جائے گا
  • امت شاہ نے تمل ناڈو میں انتخابی مہم کا آغاز کیا
  • پاکستان میں کورونا وائرس کے کیسز میں 50 فیصد اضافہ
  • مدھومکھی پالن اور گیندہ پھول پروسیسنگ سے کسان کی آمدنی ہوئی دگنی
  • وینیش سونے کا تمغہ جیت کر نمبر ایک پہلوان بن گئیں
  • گوڈا میں بجلی کے کھمبے سے گر کر مستری کی موت
  • آئی پی ایل نو اپریل کو شروع ہوگا، چھ شہروں میں کھیلا جائے گا
  • بے قابو کار کے درخت سے ٹکرانے کے سبب دو حقیقی بھائیوں کی موت ،دو زخمی
Regional

کشمیر: زمستانی ہواؤں کا زور جاری، آج رات سے تازہ برف باری کی پیش گوئی

سری نگر، 22 جنوری (یو این آئی) وادی کشمیر میں سردیوں کے بادشاہ چالیس روزہ ’چلہ کلان‘ کے راج کا اگرچہ آخری مرحلہ چل رہا ہے لیکن زمستانی ہواؤں کا زور برابر جاری ہے جس نے اہلیان لوگوں کا جینا دو بھر کر دیا۔

محکمہ موسمیات کی پیش گوئی کے مطابق وادی میں جمعے کی شب سے ہفتے کی شام تک تازہ برف باری ہوسکتی ہے تاہم اتوار سے موسم بہتر ہونے کی توقع ہے۔

متعلقہ محکمے کا کہنا ہے کہ تازہ برف باری سے وادی میں زمینی و فضائی ٹریفک ایک بار پھر متاثر ہوسکتا ہے۔
خاص خبریں
ممتا بنرجی نے عوام کے اعتماد کو توڑا ہے۔سونار بنگلہ کا خواب ہم پورا کریں گے:مودی

ممتا بنرجی نے عوام کے اعتماد کو توڑا ہے۔سونار بنگلہ کا خواب ہم پورا کریں گے:مودی

کلکتہ7مارچ (یواین آئی)وزیرا عظم نریندر مودی نے آج بنگال میں اسمبلی انتخابات کےلئے مہم کا باضابطہ کا آغاز کرتے ہوئے ممتا بنرجی کی سخت تنقید کی اور کہا کہ اگر بی جے پی اقتدار میں آئی تو ’’ہم سونار بنگلہ ‘‘ کی تعمیر کریں گے ۔

...مزید دیکھیں
قبائلیوں کی تعلیمی ترقی بے حد ضروری: کووند

قبائلیوں کی تعلیمی ترقی بے حد ضروری: کووند

دموہ، 7 مارچ (یواین آئی) صدر جمہوریہ رام ناتھ کووند نے آج کہا کہ تعلیم ہی کسی بھی شخص یا برادری کی ترقی کا سب سے موثر ذریعہ ہے، اس لیے قبائلی برادری کی تعلیمی ترقی کے لئے کوشش کرنا بہت اہم ہے مسٹر کووند نے مدھیہ پردیش کے ضلع دموہ کے سنگرام پور میں ریاستی سطح کی قبائلی کانفرنس سے خطاب کیا۔

...مزید دیکھیں
سبھی کو سستا اور قابل دسترس علاج کے لئے کوششیں جاری: مودی

سبھی کو سستا اور قابل دسترس علاج کے لئے کوششیں جاری: مودی

نئی دہلی،7 مارچ ( یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار کے روز کہا کہ حکومت سبھی کیلئے سستا اور قابل رسائی علاج کی فراہمی کو مدنظر رکھتے ہوئے پالیسیاں اور پروگرام تشکیل دے رہی ہے مسٹر مودی نے ’جن اوشدھی دوس‘ کے موقع پر ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ لوگوں کو حفظان صحت پر دھیان دینا چاہئے اور بیماریوں سے بچنے کے لئے اچھی غذا اور یوگا کرنا چاہئے انہوں نے کہا کہ حکومت نے محکمہ صحت کے بجٹ میں اضافہ کیا ہے اورہر ضلع میں میڈیکل کالج کھولے جارہے ہیں ایم بی بی ایس کی 30 ہزار سیٹوں اور پی جی کی 24 ہزار نشستوں میں اضافہ کیا گیا ہے 
وزیر اعظم نے کہا کہ ملک بھر میں ڈیڑھ لاکھ ’ہیلتھ اینڈ ویل نیس‘ مراکز کھولے جارہے ہیں تاکہ لوگوں کو اپنے گاؤں کے قریب صحت کی سہولیات میسر ہوسکے۔

...مزید دیکھیں
کورونا ضابطوں پر عمل نہ کرنے پر سختی برتنی پڑے گی: گہلوت

کورونا ضابطوں پر عمل نہ کرنے پر سختی برتنی پڑے گی: گہلوت

جے پور، 7 مارچ (یو این آئی) راجستھان میں عالمی وبا کورونا وائرس کے معاملوں میں پھر سے اضافہ ہونے لگا ہے اور وزیرعلی اشوک گہلوت نے لوگوں سے اپیل کی ہے کہ وہ کووڈ پروٹوکول پر پوری طرح عمل کریں نہیں تو حکومت کو پہلے کی طرح سختی برتنی پڑے گی مسٹر گہلوت نے کہا کہ مارچ کی شروعات سے ریاست میں کورونا کے معاملوں میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔

...مزید دیکھیں
اقلیتی طبقات کے اعتماد کی بحالی اور انھیں حکومتی اسکیمات سے مستفیدکرانےکےلیےہماری جدوجہدجاری رہےگی: ندیم جاوید

اقلیتی طبقات کے اعتماد کی بحالی اور انھیں حکومتی اسکیمات سے مستفیدکرانےکےلیےہماری جدوجہدجاری رہےگی: ندیم جاوید

ممبئی 7 مارچ (یو این آئی) اقلیتوں کی فلاح و بہبود کے لیے حکومت کی جانب سے نافد کی گئی مختلف اسکیمات سے اقلیتیں اور بطور خاص مسلمان برادری خاطرخواہ انداز میں اور بڑے پیمانے پر استفادہ حاصل کرنے میں مختلف وجویات کی بناء پر ناکام رہتی ہیں، اس لیے تمام اقلیتی طبقات کو ان اسکیمات سے مستفید ہونے کے لیے انکی راہ نمائی اور ان اسکیموں کی اقلیتوں کے لیے صد فی صد نفاذ کو یقینی بنانےکے لیے اپنے عزم اور طریقہ کار کی وضاحت کرتےہوئے کانگریس پارٹی کے اقلیتی شعبہ کے کل ہند صدر ندیم جاوید نے کہا کہ کانگریس پارٹی کے اقلیتی شعبہ کے رضاکار اب خود اقلیتی طبقات تک پہنچیں گے اور اس ضمن میں انکی راہنمائی اور مدد کر یں گے نیز، کوشش کی جائے گی کی اقلیتی طبقے سے تعلق رکھنے والا کوئ بھی مستحق اور ضرورت مند فر ان سرکاری اسکیمات سے مستفید ہونے سے محروم نہ رہے۔

...مزید دیکھیں
کورونا کے یومیہ کیسزمیں مسلسل اضافہ، ساڑھے 18 ہزارسے زائد  نئےایکٹیو کیسز

کورونا کے یومیہ کیسزمیں مسلسل اضافہ، ساڑھے 18 ہزارسے زائد نئےایکٹیو کیسز

نئی دہلی ، 7 مارچ ( یواین آئی) ملک کی کچھ ریاستوں میں کورونا وائرس (کووڈ- 19) کے ایکٹیو کیسز میں پھر سے تیزی آئی ہے ، جس سے شفایاب مریضوں کی تعداد میں گراوٹ کے درمیان ایکٹیو کیسز میں اضافہ جاری ہے لگاتار تین دن تک کورونا وائرس سے مرنے والے مریضوں کی تعداد 100 سے کم ریکارڈ کی گئی تھی لیکن آخری تین دن کے دوران ہلاک ہونے والے کورونا مریضوں کی اوسط 100 سے اوپر تھی۔

...مزید دیکھیں
مغربی بنگال کو کشمیر بننے میں کیا حرج ہے: عمر عبداللہ بنام بی جے پی امیدوار

مغربی بنگال کو کشمیر بننے میں کیا حرج ہے: عمر عبداللہ بنام بی جے پی امیدوار

سری نگر،7 مارچ (یو این آئی) مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بینرجی کے بی جے پی سے تعلق رکھنے والے مخالف امیدوار سووندو ادھیکاری کو ہدف تنقید بناتے ہوئے نیشنل کانفرنس کے نائب صدر اور سابق وزیر اعلیٰ عمر عبداللہ نے کہا ہے کہ بی جے پی کے لیڈروں کے مطابق دفعہ کی تنسیخ کے بعد کشمیر جنت بن گیا ہے تو مغربی بنگال کو کشمیر بننے میں کیا حرج ہے انہوں نے کہا کہ بنگالی لوگ کشمیر سے بہت محبت کرتے ہیں اور کافی تعداد میں یہاں آتے ہیں۔

...مزید دیکھیں

پاکستان میں کورونا وائرس کے کیسز میں 50 فیصد اضافہ

07 Mar 2021 | 4:46 PM

اسلام آباد،7مارچ ( یواین آئی) نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) کے ذریعہ جنوری کے آخر میں کورونا پابندیوں میں نرمی ڈھیل دیئے جانے کے سبب پاکستان میں گذشتہ پندرہ دنوں میں کورونا وائرس کے کیسز میں ریکارڈ پچاس فیصد سے زیادہ کا اضافہ ہوا ۔

پرینکا چوپڑا نے نیویارک میں ہندوستانی ریستوراں کھولا

پرینکا چوپڑا نے نیویارک میں ہندوستانی ریستوراں کھولا

07 Mar 2021 | 3:42 PM

ممبئی ، 07 مارچ (یواین آئی) معروف اداکارہ پریانکا چوپڑا نے نیو یارک میں ایک ہندوستانی ریستوراں کھولا ہے پرینکا نے بیرون ملک مقیم اپنے ہندوستانی مداحوں کو ایک بڑا تحفہ دیا ہے انہوں نے نیویارک میں ایک پرتعیش ریسٹورنٹ کھولا ہے پرینکا نے ریستوراں کا نام سونا رکھا ہے۔ جس میں انہوں نے ہندوستانی کھانے سے محبت کا اظہار کیا ہے پرینکا چوپڑا نے اپنے انسٹاگرام پر اعلان کیا ہے کہ انہوں نے نیویارک میں ہندوستانی کھانے کے لئے ایک ریستوراں کھولا ہے۔ اس کے افتتاح کے لئے انہوں نے ایک چھوٹی سی پوجا بھی کروائی ہے۔ پرینکا نے پوجا کرتے ہوئے کچھ تصاویر بھی شیئر کی ہیں۔

بے قابو کار کے درخت سے ٹکرانے کے سبب دو حقیقی بھائیوں کی موت ،دو زخمی

07 Mar 2021 | 4:26 PM

پرتاپ گڑھ ، 7 مارچ (یو این آئی)اترپردیش میں پرتاپگڑھ ضلع ہیڈکواٹر سے تیس کلومیٹر مسافت پر تھانہ رانی گنج علاقے کے پٹّی روڈ پر ٹنڑوا گاوں کے نزدیک گزشتہ ہفتہ و اتوار کی شب ایک بے قابو کار کے درخت سے ٹکرا جانے کے سبب دو حقیقی بھائیوں کی موت ہوگئ ،جبکہ دو زخمی ہیں ۔

image