image
Friday, Feb 3 2023 | Time 16:52 Hrs(IST)
National

سپریم کورٹ نے مذہبی جلوس سے متعلق درخواست مسترد کی

سپریم کورٹ نے مذہبی جلوس  سے متعلق  درخواست مسترد  کی

نئی دہلی، 09 دسمبر (یو این آئی) سپریم کورٹ نے جمعہ کے روز تیستا سیتلواڑ کی قیادت والی سٹیزن فار جسٹس اینڈ پیس کی طرف سے دائر کی گئی ایک مفاد عامہ کی درخواست جمعہ کے روز مسترد کردی جس میں ملک بھر میں مذہبی ’ شوبھایاتراؤں ‘ کے سخت ضابطے کی مانگ کی گئی تھی چیف جسٹس ڈاکٹر دھننجے یشونت چندرچوڑ کی سربراہی والی بنچ نے کہا کہ یہ پی آئی ایل کس بارے میں ہے؟ ہم معذرت خواہ ہیں۔ ہم اس پر غور نہیں کرنے جا رہے ہیں۔ یہ پیش نہ کریں کہ تمام مذہبی جلوس فسادات کا ذریعہ ہیں۔ ایسا کہنا غلط ہے۔" انہوں نے درخواست پر غور کرنے سے انکار کر دیا۔
اپنی درخواست میں، سماجی کارکن تیستا سیتلواڑ کی قیادت میں سٹیزن فار جسٹس اینڈ پیس نے کہا کہ مذہبی تہواروں کے دوران نکالے جانے والے اس طرح کی 'شوبھایاتراوں ' کے دوران فسادات ایک عام بات بن گئی ہے۔ لہذا، عدالت عظمیٰ کو ملک بھر میں ایسے تمام مذہبی 'شوبھایاتراوں ' کے لیے سخت ضابطے کو پاس کرنا چاہیے۔
سپریم کورٹ نے سٹیزن فار جسٹس اینڈ پیس کی طرف سے دائر مفاد عامہ کی عرضی (پی آئی ایل) پر غور کرنے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ امن و امان ریاستی پولیس کا فرض ہے اور یہ ریاست کا موضوع بھی ہے۔ ضلعی انتظامیہ صورت حال کی قسم اور حالت دیکھ کر مناسب اور درست اجازت فراہم کرتی ہے۔ اگر ہم ریاست کے کام اور کام میں مداخلت کریں گے تو یہ غلط ہوگا۔
سپریم کورٹ نے کہا کہ بہت سے لوگ ایسی مثال پیش کرتے ہیں جہاں حقیقت میں فسادات ہوئے تھے، اس لیے انہوں نے سوچا اور مان لیا کہ ہر جلوس میں کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش آسکتا ہے۔ لیکن ایسا کہنا غلط ہے۔ عدالت نے یہ مہاراشٹر گنیش اتسو کی مثال پیش کرتے ہوئے کہا کہ وہاں لوگ جلوسوں میں شرکت کرتے ہیں، لیکن کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہیں آیا۔
یواین آئی۔ م س

خاص خبریں
لوک سبھا میں ہنڈن برگ معاملے پر ہنگامہ، ایوان کی کارروائی پورے دن  کے لیے ملتوی

لوک سبھا میں ہنڈن برگ معاملے پر ہنگامہ، ایوان کی کارروائی پورے دن کے لیے ملتوی

نئی دہلی، 03 جنوری (یو این آئی) ہنڈن برگ کے معاملے پر لوک سبھا میں جمعہ کو اپوزیشن جماعتوں نے ہنگامہ کیا، جس کی وجہ سے ایوان کی کارروائی نہیں چل سکی اور دوپہر کے کھانے کے وقفے کے بعد ایوان کی کارروائی پورے دن کے لیے ملتوی کر دی گئی ایک بار ملتوی ہونے کے بعد جیسے ہی 2 بجے ایوان کی کارروائی شروع ہوئی، کانگریس، ترنمول کانگریس، سماج وادی پارٹی سمیت اپوزیشن جماعتوں کے ارکان نے ایوان کے وسط میں ہی ہنگامہ شروع کردیا اور نعرے بازی شروع کردی۔

...مزید دیکھیں
امرتسر میں پاکستانی ڈرون مار گرایا، 5 کلوگرام ہیروئن برآمد

امرتسر میں پاکستانی ڈرون مار گرایا، 5 کلوگرام ہیروئن برآمد

امرتسر، 3 فروری (یو این آئی) بارڈر سیکورٹی فورس (بی ایس ایف) نے جمعہ کو پنجاب کے امرتسر سیکٹر میں فارورڈ سرحدی چوکی ریئر ککڑمیں ایک پاکستانی ڈرون کو مار گرایا ڈرون کے ساتھ پانچ کلوگرام ہیروئن برآمد ہوئی ہے بی ایس ایف کے تعلقات عامہ کے افسر نے بتایا کہ علی الصبح تقریباً 2.30 بجے سیکورٹی فورس کے اہلکاروں نے پاکستان کی جانب سے ہندوستانی علاقے ریئرککڑ میں داخل ہونے والے ایک ڈرون کا مارگرایا انہوں نے بتایا کہ علی الصبح علاقے کی تلاشی کے دوران سرحد پر خاردار تاروں کی باڑ اور زیرو لائن کے درمیان گرائے گئے ڈرون کو برآمد کیا گیا۔

...مزید دیکھیں
میانمار کے 37 شہروں میں مارشل لاء کا اعلان

میانمار کے 37 شہروں میں مارشل لاء کا اعلان

ینگون، 3 فروری (یو این آئی) مشرقی ایشیائی ملک میانمار کی ریاستی انتظامی کونسل نے چار جنوبی علاقوں کے 37 شہروں اور چار ریاستوں میں مارشل لاء کا اعلان کیا ہے جمعرات کی رات کونسل کی طرف سے جاری کئے گئے احکامات کے مطابق، 37 شہر ساگینگ ریجن سے، 11 چِن ریاست سے، سات میگ وے اور باگو ریجن سے پانچ پانچ، کیاہ ریاست سے چار، تنینتھائی ریجن اور کائین اور مون ریاست سے بالترتیب دو دو ہیں۔

...مزید دیکھیں
کیرالہ کے وزیر خزانہ نے 24-2023 کا بجٹ پیش کیا

کیرالہ کے وزیر خزانہ نے 24-2023 کا بجٹ پیش کیا

ترواننت پورم، 3 فروری (یو این آئی) کیرالہ کے وزیر خزانہ کے این بال گوپال نے جمعہ کو اسمبلی میں پنارائی وجین حکومت کا دوسرا مکمل بجٹ پیش کیاسال 2016 کے اسمبلی انتخابات میں 91 سیٹوں کے مقابلے 2021 میں 140 اسمبلی سیٹوں میں سے 99 سیٹیں جیت کر مسلسل دوسری میعاد کے لیے اقتدار میں آنے والی سی پی آئی (ایم) کی زیرقیادت حکومت کا یہ دوسرا مکمل بجٹ ہے مسٹر بال گوپال نے کہا کہ موجودہ معاشی سست روی کے پیش نظر حکومت عام لوگوں پر بوجھ ڈالے بغیر اضافی وسائل اکٹھا کرنے کے لیے جرات مندانہ قدم اٹھا رہی ہے۔

...مزید دیکھیں
کشمیر میں اگلے چوبیس گھنٹوں کے دوران کہیں کہیں ہلکی برف باری کا امکان

کشمیر میں اگلے چوبیس گھنٹوں کے دوران کہیں کہیں ہلکی برف باری کا امکان

سری نگر،3 فروری (یو این آئی) محکمہ موسمیات کے مطابق وادی میں اگلے چوبیس گھنٹوں کے دوران کہیں کہیں ہلکی برف باری کا امکان ہے متعلقہ محکمے کے ایک ترجمان نے بتایا کہ بعد ازاں وادی میں اگلے دو ہفتوں کے دوران موسم مجموعی طور پر خشک رہنے کا امکان ہے ادھر وادی میں شبانہ درجہ حرارت نقطہ انجماد سے نیچے درج ہوا ہے اور گلمرگ سرد ترین جگہ رہی ہے گرمائی دارلحکومت سری نگر میں کم سے کم درجہ حرارت منفی0.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جہاں گذشتہ شب کا درجہ حرارت 0.4 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ ہوا تھا۔

...مزید دیکھیں
معروف فلم ڈائریکٹر  وشوناتھ کا انتقال

معروف فلم ڈائریکٹر وشوناتھ کا انتقال

حیدرآباد، 3 فروری (یو این آئی) نامور فلم ڈائریکٹر اور اسکرین رائٹر اور اداکار کاسینادھونی وشواناتھ کا جمعرات کی رات بزرگی سے متعلق بیماریوں کی وجہ سے یہاں انتقال ہوگیا ان کی عمر 92 برس تھی خاندانی ذرائع سے ملی اطلاعات کے مطابق وشواناتھ کافی عرصے سے بیمار تھے اور بزرگی سے متعلق مسائل تھے مسٹر وشوناتھ نے کل دیر رات ایک نجی اسپتال میں آخری سانس لی۔

...مزید دیکھیں
اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث لوک سبھا کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی

اپوزیشن کے ہنگامے کے باعث لوک سبھا کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) اڈانی گروپ پر ہنڈنبرگ ریسرچ کی رپورٹ پر اپوزیشن پر ہنگامہ آرائی کے سبب جمعہ کو لوک سبھا میں وقفہ سوالات نہیں ہوسکا اور ایوان کی کارروائی دوپہر 2 بجے تک ملتوی کردی گئی۔

...مزید دیکھیں

ترقی کے ساتھ متوسط ​​طبقے کو راحت: جاگرن منچ

03 Feb 2023 | 4:49 PM

نئی دہلی، 3 فروری (یو این آئی) راشٹریہ سویم سیوک سنگھ سے وابستہ سودیشی جاگرن منچ نے مالی سال 2023-24 کے مرکزی بجٹ پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے جمعہ کو کہا کہ دیہی ترقی، انفراسٹرکچر اور چھوٹی صنعتوں پر توجہ مرکوز کرنے کے ساتھ بجٹ سے ترقی کو رفتا ر ملے گی اورانکم ٹیکس کے ڈھانچے میں تبدیلی سے متوسط ​​طبقے کو راحت ملے گی۔

جھارکھنڈ کے دو 'کیراکت' نے یوتھ گیمس میں رنگ جمایا

03 Feb 2023 | 2:28 PM

گوالیار، 03 فروری (یو این آئی) خواتین کی ہاکی پر مبنی سال 2007 میں ریلیز ہونے والی بالی ووڈ فلم 'چک دے انڈیا' کے کردار سوموئی کرکیتا سے متاثر ہوکر جھارکھنڈ کے غریب کسان کنبہ کی دو کھلاڑی کھیلو انڈیا یوتھ گیمز (مدھیہ پردیش) میں اپنے ضلع کا نام روشن کرنے پہنچی ہیں۔

بھگوان دادا نے اپنے ڈانس اسٹائل سے شائقین کو دیوانہ بنایا

03 Feb 2023 | 10:28 AM

(چار فروری ، برسی کے موقع پر)ممبئی، 3 فروری (یو این آئی) ہندی سنیما کے سپر اسٹار امیتابھ بچن کے ڈانس اسٹائل کے لاکھوں دیوانے ہیں لیکن خود سپر اسٹار امیتابھ بچن جن کے دیوانے تھے اور جنہوں نے ان کے ڈانس اسٹائل کو اپنایا ، آج کی نسل شاید انہیں نہیں جانتی ہوگی اور وہ اداکار تھے پچاس کی دہائی کے سپراسٹار بھگوان دادا۔

اغوا اور عصمت دری کے الزام میں دو کو 10 سال قید کی سزا سنائی گئی

31 Jan 2023 | 8:22 PM

بلندشہر 31 جنوری (یو این آئی) اتر پردیش کے بلند شہر کی ایک عدالت نے ایک لڑکی کو اغوا کرنے اور اس کی عصمت دری کرنے کے الزام میں دو نوجوانوں کو دس سال کی سخت قید اور 45 ہزار 500 روپے جرمانے کی سزا سنائی ہے۔

...مزید دیکھیں
image