image
Tuesday, Jun 19 2018 | Time 10:18 Hrs(IST)
  • ٹرمپ کا چاند،مریخ اور خلا پر امریکی بالادستی کیلئے نئے اقدامات اور منصوبوں کا اعلان
  • یمن:سعودی عسکری اتحاد کے جنگی طیاروں کی حوثی ملیشیا کے ٹھکانوں پر بمباری
  • کشمیر میں سری نگر اور بانہال کے درمیان ریل خدمات معطل
  • پومپیو اور لاؤرووف کے درمیان شام اور کوریا معاملہ پت گفت و شنید
  • امریکہ’پناہ گزین کی کیمپ‘ نہیں بنے گا: ٹرمپ
  • شام اور عراق کا امریکہ پر بمباری کا الزام
  • امریکہ اور جنوبی کوریا مشترکہ مشق ملتوی کرنے پر اتفاق
  • انڈونیشیا میں کشتی ڈوبنے سے چھ افراد کی موت
National Share

سیلنگ پر کل جماعتی وفد مانیٹرنگ کمیٹی سے ملاقات کرے گا

سیلنگ پر کل جماعتی وفد مانیٹرنگ کمیٹی سے ملاقات کرے گا

نئی دہلی، 13مارچ(یو این آئی)راجدھانی میں سیلنگ سے راحت دلانے کے لئے کل جماعتی وفد سپریم کورٹ کی طرف سے تشکیل مانیٹرنگ کمیٹی سے ملاقات کرکے اس مسئلہ کا حل نکالنے کی درخواست کرے گا۔
دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے سیلنگ کے مسئلہ کا حل نکالنے کے لئے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی طرف سے آج طلب کردہ کل جماعتی میٹنگ میں بی جے پی کے شرکت نہیں کرنے پر حملہ کرتے ہوئے کہا کہ بڑے افسوس کی بات ہے کہ دارالحکومت کے کاروباری پریشان ہیں اور بی جے پی اس پر اپنی سیاست کرنے سے باز نہیں آرہی ہے۔
میٹنگ میں دہلی پردیش کانگریس کے صدر اجے ماکن کی قیادت میں تین رکنی وفد نے حصہ لیا ۔ سال 2006میں جب سیلنگ شرو ع ہوئی تھی اس وقت مسٹر ماکن مرکز میں وزیر تھے اور ماسٹر پلان 2021 تیار کراکر راحت دلانے میں بڑا رول ادا کیا تھا۔
نائب وزیر اعلی نے کہا کہ پارلیمنٹ میں عام آدمی پارٹی کے ممبر پارلیمنٹ سیلنگ رکوانے کے لئے آواز بلند کریں گے۔ کانگریس نے بھی بھروسہ دلایا ہے کہ اس کے ممبر پارلیمنٹ اس میں تعاون کریں گے۔ سپریمکورٹ کی آر میں دہلی کے کارپوریشنوں پر من مانی کرنے کا الزام لگاتے ہوئے نائب وزیر اعلی نے کہاکہ اپنی روزی روٹی کمارہے تاجروں کو بلا وجہ پریشان کیا جارہا ہے ۔ سیلنگ روکنے اور کاروباریوں کو راحت دلانے کے لئے دہلی حکومت کو جی بھی قدم اٹھانا ہوگا وہ اس سے پیچھے نہیں ہٹے گی۔
بی جے پی پر تاجروں کے مفادات کی فکر نہیں ہونے کا الزام لگاتے ہوئے بھی سسودیا نے کہا کہ مرکز اور تین کارپوریشنوں میں اس کی حکومت ہے۔ اسے دیکھتے ہوئے بی جے پی مثبت رول ادا کرسکتی ہے لیکن سیاست کرتے ہوئے وہ میٹنگ میں شامل نہیں ہوئی۔
دریں اثنا آل انڈیا ٹریڈرس فیڈریشن کی قیادت میں دہلی کے تاجروں نے آج بند رکھا۔ بند کا اثر دکھائی دیا اور کئی بڑے بازار جہاں پہلے سے سیلنگ کی گئی ہے وہاں سناٹا چھایا رہا۔
فیڈریشن کے جنرل سکریٹری پروین کھنڈیلوال نے کہا کہ تجارتی بند ہونے سے تقریباً اٹھارہ سو کروڑ روپے کا کاروبار متاثر ہوا اور حکومت کو ہی ڈھائی سو کروڑ روپے کے ریونیو کا نقصان ہوا۔
گذشتہ ہفتہ لاجپت نگر علاقے کی امر کالونی میں بڑے پیمانے پر سلینگ کی گئی تھی ۔ وزیر اعلی نے اعلان کیا ہے کہ31مارچ تک سیلنگ نہیں رکی تو وہ بھوک ہڑتال کریں گے۔
یو این آئی ج ا

خاص خبریں
انڈونیشیا  میں کشتی ڈوبنے سے چھ افراد کی موت

انڈونیشیا میں کشتی ڈوبنے سے چھ افراد کی موت

جکارتہ، 19 جون (رائٹر) انڈونیشیا کے شمالی سماٹرا صوبے کی ٹوبہ جھیل میں پیر کو کشتی ڈوبنے سے چھ افراد کی موت ہو گئی اور کئی دیگر لاپتہ ہو گئے۔

...مزید دیکھیں
کیجریوال کے دھرنے پر   ہائی کورٹ  کا سوال

کیجریوال کے دھرنے پر ہائی کورٹ کا سوال

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) دہلی ہائی کورٹ نے عام آدمی پارٹی ( اے اے پی) حکومت کی کھنچائی کرتے ہوئے آج پارٹی سے پوچھا کہ وزیر اعلی اروند کیجریوال اور ان کے وزراء کو لیفٹننٹ گورنر انل بیجل کے دفتر میں دھرنے پر بیٹھنے کے لئے کس نے اجازت دی ہے؟
جسٹس اے کے چاولہ اور جسٹس نوین چاولہ کی بنچ نے کہا کہ عام طور پر ہڑتال کسی ادارے یا دفتر کے باہر ہوتی ہے ، دفتراندر نہیں ہوتی ہے۔

...مزید دیکھیں
احمد  پٹیل نے ممتا  بنرجی سے  ملاقات کی، متحدہ اپوزیشن پر زور

احمد پٹیل نے ممتا بنرجی سے ملاقات کی، متحدہ اپوزیشن پر زور

نئی دہلی، 18 جون (یو این آئی) مرکز کے خلاف دھرنے پر بیٹھے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کو حمایت دینے کے لئے اتوار کے روز علاقائی پارٹیوں کے لیڈروں کی دہلی آمد پر کانگریس کے سینئر لیڈر احمد پٹیل نے ترنمول کانگریس کی سربراہ ممتا بنرجی سے ملاقات کی اور 2019 میں ہونے والے پارلیمانی انتخابات میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کو شکست دینے کے لئے متحدہ اپوزیشن کی اہمیت پر زور دیا۔

...مزید دیکھیں
بھوک ہڑتال : منیش سسوڈیا اسپتال میں داخل

بھوک ہڑتال : منیش سسوڈیا اسپتال میں داخل

نئی دہلی،18 جون (یو این آئی) دہلی کے نائب وزیراعلی منیش سسوڈیا کوجوآئی اے ایس افسروں کی ’’ہڑتال‘‘ اور راشن گھر گھر پہنچانےکی منظوری کے معاملات پر غیر معینہ بھوک ہڑتال پر ہیں، آج اسپتال میں بھرتی کردیا گیا کیونکہ بھوک ہڑتال کی وجہ سے ان کی صحت بگڑنے لگی تھی۔

...مزید دیکھیں
کچھ برس تک سب سے تیزی سے بڑھنے والی معیشت رہے گا ہندستان: جیٹلی

کچھ برس تک سب سے تیزی سے بڑھنے والی معیشت رہے گا ہندستان: جیٹلی

نئی دہلی،18جون (یو این آئی)وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے آج کہاکہ ہندستان ابھی دنیا کی سب سے تیزی سے بڑھنے والی معیشت ہے اور آئندہ کچھ برسوں تک یہی رجحان جاری رہے گا۔

...مزید دیکھیں
سائبر سیکورٹی پختہ کرنے کی ضرورت : راجناتھ

سائبر سیکورٹی پختہ کرنے کی ضرورت : راجناتھ

نئی دہلی، 18جون (یو این آئی)مرکزی وزیر داخلہ راجناتھ سنگھ نے غیرقانونی سرگرمیوں کے لئے سوشل میڈیا کے غلط استعمال پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے اس چیلنج سے نپٹنے کے لئے سائبر سیکورٹی کو پختہ کرنے کی ہدایت دی ۔

...مزید دیکھیں
مودی حکومت کے چار سال میں قومی معیشت کی حالت  ابتر: کانگریس

مودی حکومت کے چار سال میں قومی معیشت کی حالت ابتر: کانگریس

نئی دہلی، 18 جونل (یوا ین آئی) کانگریس نے آج الزام لگایا کہ مودی حکومت کی 'عدم رواداری کی پالیسی' کا اثر ملک کی معیشت پر بھی پڑا ہے اور یہ گزشتہ چار سال سے مسلسل ابتری کا شکارہے۔

...مزید دیکھیں

پنجاب کو 88 رنوں پر ڈھیر کرکے بنگلور فاتح

14 May 2018 | 11:34 PM

اندور، 14 مئی (یو این آئی) فاسٹ بولر امیش یادو (23 رن پر تین وکٹ) کی قیادت میں گیند بازوں کی جارحانہ کارکردگی سے رائل چیلنجرز بنگلور نے کنگز الیون پنجاب کو پیر کو 10 وکٹ سے پیٹ کر آئی پی ایل 11 کے پلے آف میں پہنچنے کی اپنی امید کو قائم رکھا ہے۔

image