image
Wednesday, Sep 19 2018 | Time 20:13 Hrs(IST)
  • انتخابات لڑنے والے امیدواروں کو معقول سیکورٹی کور فراہم کیا جائے:جموں وکشمیر کے گورنر کی انتظامیہ کو ہدایت
  • پاکسان رینجرس کی بلااشتعال فائرنگ سے بی ایس ایف جوان شہید
  • نیر نرمل منصوبہ کے تحت مفت ملے گا نل کا کنکشن : سشیل
  • ملائشیامیں غیر قانونی شراب پینے سے 21لوگوں کی موت ،کئی بیمار
  • مرکزی وزیر بابل سپریہ ایک بار پھر تنازع کے شکار
  • کانگریس بھاجپا کی ساکھ بچانے کیلئے میدان میں آگئی: نیشنل کانفرنس
  • بھیما کورے گاؤں کے معاملے میں جمعرات کو بھی سماعت جاری رہے گی
  • ہندوستان انڈر۔16 لڑکیوں نے پاکستان کو 4۔0 سے شکست دی
  • سری کانت پری کوارٹر فائنل میں، پرنے کو شکست
  • سری نگر میں پابندیوں اور بندشوں کے باوجود 8 ویں محرم کا تاریخی ماتمی جلوس نکالا گیا: جموں و کشمیر اتحاد المسلمین
  • سلطان جوہر کپ میں مندیپ ہندوستانی ٹیم کی کپتانی کریں گے
National Share

سیلنگ پر کل جماعتی وفد مانیٹرنگ کمیٹی سے ملاقات کرے گا

سیلنگ پر کل جماعتی وفد مانیٹرنگ کمیٹی سے ملاقات کرے گا

نئی دہلی، 13مارچ(یو این آئی)راجدھانی میں سیلنگ سے راحت دلانے کے لئے کل جماعتی وفد سپریم کورٹ کی طرف سے تشکیل مانیٹرنگ کمیٹی سے ملاقات کرکے اس مسئلہ کا حل نکالنے کی درخواست کرے گا۔
دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے سیلنگ کے مسئلہ کا حل نکالنے کے لئے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی طرف سے آج طلب کردہ کل جماعتی میٹنگ میں بی جے پی کے شرکت نہیں کرنے پر حملہ کرتے ہوئے کہا کہ بڑے افسوس کی بات ہے کہ دارالحکومت کے کاروباری پریشان ہیں اور بی جے پی اس پر اپنی سیاست کرنے سے باز نہیں آرہی ہے۔
میٹنگ میں دہلی پردیش کانگریس کے صدر اجے ماکن کی قیادت میں تین رکنی وفد نے حصہ لیا ۔ سال 2006میں جب سیلنگ شرو ع ہوئی تھی اس وقت مسٹر ماکن مرکز میں وزیر تھے اور ماسٹر پلان 2021 تیار کراکر راحت دلانے میں بڑا رول ادا کیا تھا۔
نائب وزیر اعلی نے کہا کہ پارلیمنٹ میں عام آدمی پارٹی کے ممبر پارلیمنٹ سیلنگ رکوانے کے لئے آواز بلند کریں گے۔ کانگریس نے بھی بھروسہ دلایا ہے کہ اس کے ممبر پارلیمنٹ اس میں تعاون کریں گے۔ سپریمکورٹ کی آر میں دہلی کے کارپوریشنوں پر من مانی کرنے کا الزام لگاتے ہوئے نائب وزیر اعلی نے کہاکہ اپنی روزی روٹی کمارہے تاجروں کو بلا وجہ پریشان کیا جارہا ہے ۔ سیلنگ روکنے اور کاروباریوں کو راحت دلانے کے لئے دہلی حکومت کو جی بھی قدم اٹھانا ہوگا وہ اس سے پیچھے نہیں ہٹے گی۔
بی جے پی پر تاجروں کے مفادات کی فکر نہیں ہونے کا الزام لگاتے ہوئے بھی سسودیا نے کہا کہ مرکز اور تین کارپوریشنوں میں اس کی حکومت ہے۔ اسے دیکھتے ہوئے بی جے پی مثبت رول ادا کرسکتی ہے لیکن سیاست کرتے ہوئے وہ میٹنگ میں شامل نہیں ہوئی۔
دریں اثنا آل انڈیا ٹریڈرس فیڈریشن کی قیادت میں دہلی کے تاجروں نے آج بند رکھا۔ بند کا اثر دکھائی دیا اور کئی بڑے بازار جہاں پہلے سے سیلنگ کی گئی ہے وہاں سناٹا چھایا رہا۔
فیڈریشن کے جنرل سکریٹری پروین کھنڈیلوال نے کہا کہ تجارتی بند ہونے سے تقریباً اٹھارہ سو کروڑ روپے کا کاروبار متاثر ہوا اور حکومت کو ہی ڈھائی سو کروڑ روپے کے ریونیو کا نقصان ہوا۔
گذشتہ ہفتہ لاجپت نگر علاقے کی امر کالونی میں بڑے پیمانے پر سلینگ کی گئی تھی ۔ وزیر اعلی نے اعلان کیا ہے کہ31مارچ تک سیلنگ نہیں رکی تو وہ بھوک ہڑتال کریں گے۔
یو این آئی ج ا

خاص خبریں
تین طلاق پر کانگریس ووٹ بینک کی سیاست کررہی ہے: پرساد

تین طلاق پر کانگریس ووٹ بینک کی سیاست کررہی ہے: پرساد

نئی دہلی، 19 ستمبر(یو این آئی) قانون اور انصاف کے وزیر روی شنکر پرساد نے اپوزیشن کانگریس پر تین طلاق کے سلسلے میں ووٹ بینک کی سیاست کرنے کا الزام لگاتے ہوئے کہا کہ وہ راجیہ سبھا میں اس سے متعلق بل کو منظور کرانے پر تعاون نہیں کررہی ہے اور اس وجہ سے حکومت کو تین طلاق کو غیر قانونی بنانے کے لئے آرڈیننس کا سہارا لینا پڑا ہے۔

...مزید دیکھیں
مودی اور افغان صدر کے درمیان اہم میٹنگ

مودی اور افغان صدر کے درمیان اہم میٹنگ

نئی دہلی، 19 ستمبر (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی اور افغانستان کے صدر اشرف غنی نے شورش زدہ افغانستان میں جاری امن عمل کی صورت حال سمیت کئی اہم علاقائی اور باہمی دوطرفہ مسائل پر بدھ کو یہاںسنجیدگی کے ساتھ تبادلہ خیال کیا۔

...مزید دیکھیں
تین طلاق کو ’سیاسی فٹبال ‘بنارہی ہے مودی حکومت :کانگریس

تین طلاق کو ’سیاسی فٹبال ‘بنارہی ہے مودی حکومت :کانگریس

نئی دہلی ،19ستمبر(یواین آئی)کانگریس نے الزام لگایاہے کہ مودی حکومت تین طلاق کے معاملہ کو ’سیاسی فٹبال ‘کی طرح استعمال کررہی ہے لیکن طلاق شدہ مسلم خواتین کے شوہروں کی جائیداد ضبط نہ کرکے انکے ساتھ ناانصافی کررہی ہے ۔

...مزید دیکھیں
سپریم کورٹ نے سیل توڑنے پر  منوج تیواری کو طلب کیا

سپریم کورٹ نے سیل توڑنے پر منوج تیواری کو طلب کیا

نئی دہلی، 19 ستمبر (یو این آئی) مشرقی دہلی میں ایک دکان کی سیل توڑنے کے معاملے میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی دہلی یونٹ کے صدر اور رکن پارلیمنٹ منوج تیواری گھرتے جا رہے ہیں۔

...مزید دیکھیں
کابینہ نے آنگن واڑی کارکنوں کے اعزازیہ میں اضافہ کو منظوری دی

کابینہ نے آنگن واڑی کارکنوں کے اعزازیہ میں اضافہ کو منظوری دی

نئی دہلی ،19ستمبر(یواین آئی)مرکزی کابینہ نے آنگن واڑی کارکن یا ہیلپرز کے اعزازیہ اور بچوں کی ترقی سے متعلق مربوط سروسزاسکیم کے تحت کارکردگی سے جڑی ترغیبات میں اضافہ کا فیصلہ کیاہے ۔

...مزید دیکھیں
نوازشریف ، بیٹی مریم اور دماد کی سزا   معطل

نوازشریف ، بیٹی مریم اور دماد کی سزا معطل

اسلام آباد، 19 ستمبر (یو این آئی) پاکستان کے اسلام آباد ہائی کورٹ نے بدھ کو ایونیو فیلڈ معاملے میں سابق وزیر اعظم نواز شریف، ان کی بیٹی مریم نواز اور داماد کیپٹن (ریٹائرڈ) محمد صفدر کی سزا معطل کردی ۔

...مزید دیکھیں
بی جے پی حکومت میں آمریت  پیشہ بن گیا ہے: راہل

بی جے پی حکومت میں آمریت پیشہ بن گیا ہے: راہل

نئی دہلی، 19 ستمبر (یواین آئی) کانگریس صدر راہل گاندھی نے بھارتیہ جنتا پارٹی کی حکومت پر ظالم ہونے کا الزام لگایا اور کہا کہ چھتیس گڑھ میں کانگریس کارکنان پر ظلم ڈھاكر اس نے آمریت کی ایک اور مثال پیش کی ہے۔

...مزید دیکھیں

پاکسان رینجرس کی بلااشتعال فائرنگ سے بی ایس ایف جوان شہید

19 Sep 2018 | 8:03 PM

نئی دہلی ، 19 ستمبر (یو این آئی ) باٖ ٖٖٖٖٖٖڈر سیکورٹی فورس (بی ایس ایف ) کا ایک جوان منگل کے روز پاکسانی رینجرس کی بلا اشتعال گولہ باری میں شہید ہوگیا۔

معین کا اسامہ کہنے والے کھلاڑی کا نام ظاہر کرنے سے انکار

17 Sep 2018 | 7:51 PM

دبئی ، 17 ستمبر (یو این آئی ) انٹر نیشنل کرکٹ کونسل نے اعلان کیا ہے کہ انگلش کرکٹر معین علی کے ساتھ تعصبانہ رویہ برتنے اور سخت الفاظ استعمال کرنے والے آسٹریلوی کرکٹر کے خلاف کوڈ آف کنڈیکٹ کے تحت وہ ایکشن لے سکتے ہیں۔

تریپورہ میں بلدیاتی ضمنی انتخابات سے پہلے تشدد میں 47زخمی

12 Sep 2018 | 1:48 PM

اگرتلا،12ستمبر(یواین آئی)تریپورہ میں بلدیاتی ضمنی انتخابات سے پہلے اپوزیشن پارٹیوں اور برسراقتدار بھارتیہ جنتا پارٹی کی اتحادی پارٹیوں کے درمیان کئی مقامات پر تشدد ہوا،جس میں ایک پولیس افسر سمیت 47افراد زخمی ہوگئے۔

image